[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 )
برگشت به فهرست نسخه ها
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
ص. 23-1
Ahmad Alibabaee
،
Marjan Momenzadeh
،
Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده
(9796 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3042 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
ص. 48-25
Sasan Baleghizadeh
،
Atieh Masoun
چکیده
(12081 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6321 دریافت)
L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective
ص. 70-49
Saman Ebadi
چکیده
(9165 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3627 دریافت)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing
ص. 92-71
Saeedeh Behrooznia
،
Mohammad Reza Hashemi
،
Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده
(10541 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5625 دریافت)
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
ص. 118-93
Mehri Jalali
،
Manoochehr Jafarigohar
چکیده
(9825 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4169 دریافت)
The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum
ص. 146-119
Khadijeh Karimi Alavijeh
،
S. Susan Marandi
چکیده
(10801 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4113 دریافت)
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge
ص. 187-147
Zia Tajeddin
،
Rasoul Mohammad Hosseinpur
چکیده
(10334 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4545 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4729