|
 |
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview |
ص. ۳۴-۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mahmood Reza Atai، Fatemeh Asadnia |
|
چکیده
(۳۴۳۳۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۶۱۸ دریافت)
|
 |
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus |
ص. ۷۲-۳۵ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Fatemeh Chahkandi، Abbass Eslami Rasekh، Mansour Tavakoli |
|
چکیده
(۹۵۳۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۲۳۰ دریافت)
|
 |
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation |
ص. ۹۸-۷۳ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Manoochehr Jafarigohar، Mahbubeh Mortazavi |
|
چکیده
(۷۹۰۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۴۷۱ دریافت)
|
 |
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach |
ص. ۱۴۰-۹۹ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Omid Mallahi، Seyed Mohammad Reza Amirian، Gholam Reza Zareian، Seyed Mohammad Reza Adel |
|
چکیده
(۹۴۷۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۶۶۶ دریافت)
|
 |
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks |
ص. ۱۸۰-۱۴۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Azizullah Mirzaei، Mahmood Hashemian، Amin Khoramshekouh |
|
چکیده
(۱۲۴۱۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۳۵۸ دریافت)
|
 |
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus |
ص. ۲۰۶-۱۸۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Servat Shirkhani، Zia Tajeddin |
|
چکیده
(۱۴۲۹۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۷۳۱۹ دریافت)
|
 |
Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports |
ص. ۲۳۱-۲۰۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Shokoufeh Vakili Latif |
|
چکیده
(۸۴۷۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۹۴۸ دریافت)
|