[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 21، شماره 1 - ( 1-1397 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses ص. 27-1
[English Abstract] Katayoon Afzali
چکیده (6812 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2468 دریافت)  
XML Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish ص. 65-29
[English Abstract] Mahmood Reza Atai ، Mohammad Nabi Karimi ، Fatemeh Asadnia
چکیده (6826 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2217 دریافت)  
XML Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers ص. 100-67
[English Abstract] Zahra Hesami ، Golnar Mazdayasna ، Ali Mohammad Fazilatfar
چکیده (7507 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2036 دریافت)  
XML Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels ص. 124-101
[English Abstract] Manoochehr Jafarigohar ، Mahboubeh Mortazavi
چکیده (5952 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1522 دریافت)  
XML Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? ص. 161-125
[English Abstract] Hamideh Marefat ، Bahareh Farzizadeh
چکیده (6872 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2380 دریافت)  
XML A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles ص. 214-163
[English Abstract] Hassan Soodmand Afshar ، Mehdi Doosti ، Hossein Movassagh
چکیده (9312 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (5128 دریافت)  
XML Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education ص. 262-215
[English Abstract] Marzieh Souzandehfar
چکیده (7872 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3168 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4666