[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 21، شماره 2 - ( 6-1397 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit ص. 42-1
[English Abstract] Soroor Ashtarian ، Saman Ebadi ، Nourodin Yousofi
چکیده (11296 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2699 دریافت)  
XML A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations ص. 87-43
[English Abstract] Monoochehr Jafarigohar ، Mohammad Hamed Hoomanfard ، Alireza Jalilifar
چکیده (8079 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2046 دریافت)  
XML A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach ص. 131-89
[English Abstract] Mohammad Khatib ، Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده (7872 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3105 دریافت)  
XML The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks ص. 162-133
[English Abstract] Sara Mansouri ، Bahram Hadian ، Omid Tabatabaei ، Ehsan Rezvani
چکیده (8279 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2149 دریافت)  
XML The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives ص. 194-163
[English Abstract] Jamileh Rahemi
چکیده (9693 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1946 دریافت)  
XML A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns ص. 230-195
[English Abstract] Muhamad Alii Rahimi ، Javad Gholami ، Zhila Mohammadnia
چکیده (9112 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1864 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4645