[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 22، شماره 2 - ( 6-1398 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks ص. 35-1
[English Abstract] Shohreh Esfandiari ، Kobra Tavassoli
چکیده (2417 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1319 دریافت)  
XML A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates ص. 70-36
[English Abstract] Zahra Fotovatnia ، Jeffery Jones ، Nichole Scheerer
چکیده (2264 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (885 دریافت)  
XML EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content ص. 109-73
[English Abstract] Zohreh Nafissi ، Farnoosh Karimi ، Elaheh Sotoudehnama
چکیده (1997 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1036 دریافت)  
XML The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis ص. 144-109
[English Abstract] Seyyed Ali Ostovar-Namaghi ، Shiva Nakhaee
چکیده (2371 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1682 دریافت)  
XML ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series ص. 184-145
[English Abstract] Marzieh Souzandehfar ، Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar
چکیده (1959 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (949 دریافت)  
XML Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction ص. 242-185
[English Abstract] Parisa Tahan Shizari، Farid Ghaemi ، Natasha Pourdana ، Kobra Tavassoli
چکیده (2137 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1106 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4645