[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 26، شماره 1 - ( 1-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
ص. 1-1
Mehdi Bazyar
چکیده
(9810 مشاهده)
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
ص. 2-2
Seyed Javad Ghazi Mirsaeed
،
Homa Jafarpour Mamaghani
،
Zohreh Mohammadi
چکیده
(10215 مشاهده)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
ص. 3-3
Somayyeh Modiri
،
Adnan Eshkevari
،
Isa Motaghizadeh
چکیده
(10278 مشاهده)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
ص. 4-4
Naser Rashidi
،
Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده
(10367 مشاهده)
The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs
ص. 5-5
Forough Rekabizadeh
،
Mavadat Saidi
چکیده
(133 مشاهده)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
ص. 6-6
Gholamhossein Shahini
،
Mohammad Hakani
چکیده
(10105 مشاهده)
The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes
ص. 7-7
Kobra Tavassoli
،
Naime Khedri
،
Maryam Rahmatollahi
چکیده
(939 مشاهده)
Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context
ص. 8-8
Ali Beikian
،
Mansoor Ganji
چکیده
(1058 مشاهده)
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study
ص. 9-9
Mohammad Reza Oroji
،
Houman Bijani
،
Saeid Moharrami Gheydari
،
Rouhollah Rajabi
،
Mahsa Sheikhi
چکیده
(852 مشاهده)
Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus
ص. 10-10
Natasha Pourdana
،
Payam Nour
چکیده
(125 مشاهده)
Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party
ص. 11-11
Parvaneh Shayestefar
چکیده
(119 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.11 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4666