[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 1 - ( 1-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach ص. 1-1
[English Abstract] Mehdi Bazyar
چکیده (8728 مشاهده)      
XML Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus ص. 2-2
[English Abstract] Seyed Javad Ghazi Mirsaeed ، Homa Jafarpour Mamaghani ، Zohreh Mohammadi
چکیده (8862 مشاهده)      
XML Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme ص. 3-3
[English Abstract] Somayyeh Modiri ، Adnan Eshkevari ، Isa Motaghizadeh
چکیده (8899 مشاهده)      
XML Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes ص. 4-4
[English Abstract] Naser Rashidi ، Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده (8917 مشاهده)      
XML Designing and validating a potential assessment literacy inventory for assessing teachers’ learning oriented assessment ص. 5-5
[English Abstract] Faezeh Nemati ، Bahram Bagheri ، Gholamreza Abbasian
چکیده (8906 مشاهده)      
XML Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? ص. 6-6
[English Abstract] Gholamhossein Shahini ، Mohammad Hakani
چکیده (8833 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4666