[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension
Hadi Azimi، Zeinab Jahangiri، Mohammad Barzegar Rahatlou
چکیده  
XML Cognitive Amplification: Exploring the Impact of Multimodal Input Enhancement on Working Memory and Collocation Acquisition in Iranian EFL Learners across Age Groups
Katayoon Mansouri، Jaleh Hassaskhah، Esmaeel Ali Salimi
چکیده  
XML The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
Mona Akhtari، Mahnaz Azad
چکیده  
XML The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian
Simin Karimi، Hossein Bahri
چکیده  
XML The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
Sharareh Sadat Sarsarabi، Zeynab Sazegar
چکیده  
XML Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience
Mohsen Shirazizadeh، Somayeh Fathali، Mahshid Kamareh
چکیده  
XML The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability
Kobra Tavassoli، Marjan Oskouiefar، Masoumeh Ghamoushi
چکیده  
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by