[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (36033 مشاهده)
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus (29497 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (29170 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (25586 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (23065 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (19063 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (18396 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (18173 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (17845 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (17822 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (17738 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (17726 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (17685 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (17437 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (17226 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (17162 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (17146 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (17065 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (16981 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (16922 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (16779 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (16737 مشاهده)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (16489 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (16478 مشاهده)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (16373 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus (37376 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (37354 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (37333 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme (37285 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach (37259 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review (16008 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute (15882 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl (15689 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran (15657 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance (15657 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling (15569 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (9982 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (9748 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (9671 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (8719 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words (8014 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (7925 دریافت)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (7894 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes (7787 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (7418 دریافت)
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها (7259 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (7206 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (6954 دریافت)
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses (6823 دریافت)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (6816 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 16898 بازدید)
راهنمای نویسندگان ( 9125 بازدید)
اعضای هیات تحریریه ( 7580 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 6664 بازدید)
تماس با ما ( 2418 بازدید)
اهداف و زمینه ها ( 1211 بازدید)
خوش آمدید ( 540 بازدید)
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 284 بازدید)
اهداف و زمینه‌ها ( 228 بازدید)
حق نشر ( 227 بازدید)
دستور اخلاقی ( 219 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
راهنمای نویسندگان ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
درباره نشریه ( 2135 چاپ)
اعضای هیات تحریریه ( 1761 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1753 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1578 چاپ)
تماس با ما ( 685 چاپ)
اهداف و زمینه ها ( 567 چاپ)
خوش آمدید ( 334 چاپ)
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 146 چاپ)
حق نشر ( 92 چاپ)
اهداف و زمینه‌ها ( 90 چاپ)
دستور اخلاقی ( 86 چاپ)
    ... آمار بیشتر

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 71 queries by YEKTAWEB 4729