[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (36014 مشاهده)
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus (29480 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (29147 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (25567 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (23053 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (19041 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (18373 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (18152 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (17829 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (17808 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (17721 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (17703 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (17662 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (17421 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (17210 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (17150 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (17118 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (17040 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (16963 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (16905 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (16754 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (16717 مشاهده)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (16469 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (16460 مشاهده)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (16350 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus (37370 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (37350 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (37326 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme (37281 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach (37256 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review (15998 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute (15867 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl (15686 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran (15655 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance (15641 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling (15567 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (9979 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (9738 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (9666 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (8717 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words (8005 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (7922 دریافت)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (7875 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes (7783 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (7414 دریافت)
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها (7251 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (7204 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (6952 دریافت)
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses (6810 دریافت)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (6803 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 16880 بازدید)
راهنمای نویسندگان ( 9116 بازدید)
اعضای هیات تحریریه ( 7572 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 6664 بازدید)
تماس با ما ( 2366 بازدید)
اهداف و زمینه ها ( 1203 بازدید)
خوش آمدید ( 540 بازدید)
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 279 بازدید)
اهداف و زمینه‌ها ( 225 بازدید)
حق نشر ( 221 بازدید)
دستور اخلاقی ( 211 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
راهنمای نویسندگان ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
درباره نشریه ( 2131 چاپ)
اعضای هیات تحریریه ( 1759 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1748 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1578 چاپ)
تماس با ما ( 685 چاپ)
اهداف و زمینه ها ( 563 چاپ)
خوش آمدید ( 334 چاپ)
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 144 چاپ)
اهداف و زمینه‌ها ( 90 چاپ)
حق نشر ( 90 چاپ)
دستور اخلاقی ( 85 چاپ)
    ... آمار بیشتر

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 73 queries by YEKTAWEB 4729