[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
(33374 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
(25965 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی
(22648 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics
(20800 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین
(15590 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ
(15219 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟
(15028 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی
(14966 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(14778 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام
(14691 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(14611 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی
(14579 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی
(14489 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(14257 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(14130 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی
(13944 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور
(13944 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان
(13784 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(13756 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران
(13728 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان
(13706 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش
(13396 مشاهده)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(13371 مشاهده)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی
(13222 مشاهده)
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
(13128 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
(36705 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
(36698 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
(36689 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
(36686 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
(36684 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review
(14994 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl
(14989 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran
(14976 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling
(14849 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute
(14848 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance
(14794 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(8644 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(8443 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی
(7985 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran
(7570 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
(7492 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
(7490 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
(7012 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(6694 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(6383 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(6123 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
(5659 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(5606 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
(5606 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from
(5556 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
درباره نشریه
(
14982 بازدید
)
راهنمای نویسندگان
(
7804 بازدید
)
اعضای هیات تحریریه
(
6464 بازدید
)
راهاندازی پایگاه جدید
(
6289 بازدید
)
تماس با ما
(
5715 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
5708 بازدید
)
تماس با ما
(
633 بازدید
)
تماس با ما
(
621 بازدید
)
خوش آمدید
(
516 بازدید
)
تماس با ما
(
198 بازدید
)
اهداف و زمینه ها
(
171 بازدید
)
بایگانی مقالات زیر چاپ
(
62 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
راهنمای نویسندگان
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
درباره نشریه
(
1558 چاپ
)
راهاندازی پایگاه جدید
(
1290 چاپ
)
اعضای هیات تحریریه
(
1252 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1171 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1139 چاپ
)
تماس با ما
(
1004 چاپ
)
خوش آمدید
(
311 چاپ
)
تماس با ما
(
246 چاپ
)
تماس با ما
(
233 چاپ
)
تماس با ما
(
118 چاپ
)
اهداف و زمینه ها
(
75 چاپ
)
بایگانی مقالات زیر چاپ
(
34 چاپ
)
... آمار بیشتر
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4666