دوره ۴، شماره ۳ - ( ۹-۱۳۹۵ )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS

رابطۀ كاركردهاي اجرايي و ظرفیت حافظۀ کاری با عملكرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش


ص. ۲۰-۱۱
چکیده (۱۲۰۱۸ مشاهده) | متن کامل (PDF) (۱۴۹۹۰ دریافت)


مقایسه¬¬ی کارکرد¬های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم


ص. ۵۰-۴۱
چکیده (۹۰۸۶ مشاهده) | متن کامل (PDF) (۶۴۷۱ دریافت)


Export as: HTML | XML | RSS

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb