فصلنامه روانشناسی شناختی
چهارشنبه 27 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره ۴، شماره ۳ - ( ۹-۱۳۹۵ )
تأثیر آموزش حافظه کاری مبتنی بر محرکهای هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری-عملی
ص. ۱۰-۱
زبیر صمیمی
*
،
سمیه رامش
،
مسلم کرد تمینی
چکیده
(۸۳۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۲۹۳ دریافت)
رابطۀ كاركردهاي اجرايي و ظرفیت حافظۀ کاری با عملكرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش
ص. ۲۰-۱۱
خدیجه نوده ئی
،
غلام رضا صرامی
،
هادی کرامتی
*
چکیده
(۱۲۰۱۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۹۹۰ دریافت)
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی
ص. ۳۰-۲۱
سیده مریم مشیریان فراحی
،
هانیه ظریف گلبار یزدی
،
سید امیر امین یزدی
*
چکیده
(۷۴۰۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۲۲۶ دریافت)
اثر بخشی آموزش اختصاصی کردن خاطرات در آسیبهای شناختی و تجارب تجزیهای بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
ص. ۴۰-۳۱
سارا امراللهی
*
،
علیرضا مرادی
،
جعفر حسنی
چکیده
(۷۴۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۰۳۶ دریافت)
مقایسه¬¬ی کارکرد¬های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم
مقایسهی کارکردهای اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم
ص. ۵۰-۴۱
فاطمه گرجیان
*
،
محمدحسین عبداللهی
چکیده
(۹۰۸۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۴۷۱ دریافت)
نقش جزئیات فریبنده در یادگیری درس علوم چندرسانهای :اثرها بر بار شناختی و عملکرد
ص. ۶۰-۵۱
مریم تازش
*
،
حمیدرضا حسن آبادی
،
پروین کدیور
چکیده
(۷۳۹۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۷۳۷ دریافت)
تاثیر هدف گزینی بر ارتقاء عملکرد حافظه اخباری در تکالیف با بارشناختی بالا و پایین در جوانان
ص. ۷۰-۶۱
مریم رحیمیان
،
پروانه شمسی پور دهکردی
*
،
ناهید بریزی
چکیده
(۷۵۹۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۷۰۹ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS