فصلنامه روانشناسی شناختی
دوشنبه 17 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 7، شماره 3 - ( دوره هفتم، شماره سه، پاییز 1398 )
مقایسۀ توان، فرکانس پیک آلفا و ناقرینگی آلفای پیشانی در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر و افراد سالم
ص. 15-1
سپیده دهقانی
،
رضا رستمی
،
محمد علی بشارت
،
رضا زمردی
،
همایون واحدی
چکیده
(4095 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1146 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی، پرسشنامه، تخیّل
ص. 25-16
شریف ممبینی
،
علیرضا حاجی یخچالی
،
منیجه شهنی ییلاق
،
غلامحسین مکتبی
چکیده
(3300 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(624 دریافت)
اطلاعاتگریزی: راهبردی برای آسانسازی تصمیمهای احساسی
ص. 39-26
ابراهیم احمدی
،
حجّت حاتمی
،
ابراهیم رنگرز
چکیده
(2473 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(570 دریافت)
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بسته «آرام» بر بهبود کارکردهای اجرایی توجه انتخابی، کنترل بازداری و حافظهکاری در سالمندان مبتلا به اختلال شناختی خفیف
ص. 59-40
ندا نظربلند
،
آمنه طهماسی
،
وحید نجاتی
چکیده
(4284 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1166 دریافت)
مقایسۀ اثربخشی تفکر واگرا و تفکر استعارهای به عنوان دو روش خلاق بر تفکر انتقادی زبانآموزان انگلیسی
ص. 73-60
سارا برغول
،
نسرین حدیدی تمجید
،
توران آهور
چکیده
(2339 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(774 دریافت)
اثربخشی بازیهای شناختی- رفتاری در بهبود ادراک روابط فضایی و عملکرد ریاضی در دانشآموزانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی
ص. 89-74
اصغر جعفری
،
مهسا احتشامی
چکیده
(2607 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(685 دریافت)
تأثیر مداخلۀ توانبخشی شناختی برکارکردهای اجرایی و توجه دانشآموزان دارای مشکل یادگیری
ص. 107-90
کمال پرهون
،
هادی پرهون
چکیده
(2686 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(660 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS