You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی با / و بدون تحریک فراجمجمهای مغز بر توجه پایدار و بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نقصتوجه / بیشفعالی رضا محمدزاده گان، ابوالفضل فرید
*، غلامرضا چلبیانلو حسرتانلو، جواد مصرآبادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر مداخله مبتنی بر نظریه ذهن برکاهش پرخاشگری و تقویت همدلی در کودکان تینا نجف پور، آزاده چوبفروش زاده، عذرا محمدپناه اردکان
*، ماجده خسروی لاریجانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی نقش سه اصل تماس شخصی، عمل کردن، و اثردوگانه بر تصمیمگیری اخلاقی عادل بذرام، مهدی خانجانی
*، محمد عسگری، سید محمد سعید رضوانی نژاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
انطباقیابی آموزشی و فرهنگی آزمون ریاضی پال 2 (سنجش فرآیندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده) در ایران حمید خانی پور
*، مبینا رادفر، مائده پورطرق، مسعود گرامی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش « سازگار با مغز» بر یادگیری شناختی، مهارتی و عاطفی دانشآموزان در درس زیست شناسی زهرا زارع
*، فرهاد بلاش، بتول شیرعلیزاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه بین کارکردهای اجرایی با انسجام خانواده، تحول مثبت نوجوانی و بلوغ عاطفی در نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان فاطمه شریف موسوی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی نقش وضوح خود پنداره در رابطه بین فرهنگ سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه- مجتمع مس سرچشمه رفسنجان) محمود علیپور
*، محمدنقی فراهانی، آیت سعادت طلب
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue