فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 1 دی 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 12، شماره 1 - ( دوره دوازدهم، شماره اول ، بهار 1403 )
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مونتهسوری و مبتنی بر ربات بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان
ص. 15-1
وحیده سیدمحسنی
،
هادی کرامتی
*
،
محمدحسین عبداللهی
،
حمیدرضا حسن_آبادی
چکیده
(1737 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(900 دریافت)
تاثیر نرم افزار آموزش و بهسازی توجه و حافظه بر توانمندی شناختی و نظم جویی هیجان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بعد از بهبودی
ص. 30-16
نجمه حمید
*
،
فاطمه یوسفی
،
مرتضی امیدیان
چکیده
(1894 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2074 دریافت)
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و خودکارآمدی در بیماران مبتلا به اختلال اضطرابی
ص. 45-31
زهرا محسنی نسب
*
،
سمیه ساکت
،
معصومه دیلمی پویا
،
سمانه بسیطی
،
ساحل جعفری
چکیده
(2361 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(560 دریافت)
اثر توانبخشی شناختی نرم افزار کاپتان لاگ بر توجه و حافظه فعال ( دیداری/ فضایی و شنیداری) بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی
ص. 60-46
مهدیه رحمانیان
*
،
مزگان آگاه هریس
،
امیر عبدالحسینی
،
امین رفیعی پور
،
رضوان دهبانی
چکیده
(2610 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1356 دریافت)
رابطه سبک های دلبستگی با دشواری در تنظیم هیجان شناختی در دانشجویان
ص. 75-61
فاطمه سادات برقعی
،
طهامه هموطن
*
چکیده
(1743 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(556 دریافت)
ارائه مدل ساختاری تاثیر اختلالات خواب بر مشکلات یادگیری با نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی در کودکان
ص. 90-76
نازنین زهرا روستایی
،
علی محمدزاده
*
چکیده
(3336 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2196 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی و درمان مبتنی بر رابطه والد_کودک بر کارکردهای اجرایی و علائم اضطرابی کودکان مضطرب
ص. 105-91
شیما خواجه وند
،
سید عبدالمجید بحرینیان
*
،
مریم نصری
،
فاطمه شهابی زاده
چکیده
(2478 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(830 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS