You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نگرش‌ها درباره یادگیری علوم با بهره‌گیری از مدل سوال پاسخ چند ارزشی
مجتبی جهانی فر *، حجت اله درفش
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی امکان استفاده از طبیعت در طرح واحدهای صنعتی درجهت بازیابی توجه کارگران
جواد گودینی *، زهرا همتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش توجه تقسیم‌شده و حافظه کاری بر استدلال ریاضی با میانجی‌گری دانش ریاضی و هوش سیال در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی
سید احسان افشاری زاده، محمد حسین عبداللهی *، حمیدرضا حسن آّبادی، هادی کرامتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML توسعه حرفه‌ای معلمان و تغییرمفهومی ازطریق محیط ساختن دانش
محمود تلخابی *، زینب رحمتی، علیرضا مرادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML خط ذهنی زمان در ایما و اشارات غیرکلامی فارسی زبانان از منظر استعاره‌های مفهومی لیکاف و جانسون
حسین مطوری، الخاص ویسی *، بهمن گرجیان، مهران معماری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین انتخاب تکانشی و پریشانی هیجانی با اهمال‌کاری در دانشجویان: نقش واسطه‌ای پشیمانی مورد انتظار و در نظر گرفتن پیامدهای آینده
هاشم جبرائیلی *، طناز صیدی، رسول کریمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم قشری مغز (tDCS) بر شاخص‌های عصب-روانشناختی مرتبط با مهارت‌های اجتماعی در کودکان مبتلا به اوتیسم
امید حسین پناهی، مهدی زمستانی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb