 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان (17082 مشاهده) |
 |
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کارکردهای اجرایی و راهبردهای تنظیم هیجانی در نوجوانان در معرض خطر (15628 مشاهده) |
 |
بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود بازداری پاسخ، برنامه ریزی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه /بیش فعالی (14266 مشاهده) |
 |
بررسی مولفه دیداری- فضایی حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و مقایسه با دانش آموزان عادی (13646 مشاهده) |
 |
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله (12150 مشاهده) |
 |
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش (11958 مشاهده) |
 |
عملکرد نوجوانان مبتلاء به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) در حافظه فعال و سرعت پردازش (11867 مشاهده) |
 |
نقش هیجانات مثبت و منفی، خوش بینی و بدبینی و سبکهای پردازش اطلاعات در سازگاری روانشناختی دانشجویان (11773 مشاهده) |
 |
فرایندهای ارزیابی شناختی و استرس تحصیلی: نقش تعدیل کنندهی جنس و فرهنگ (11749 مشاهده) |
 |
توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران (11664 مشاهده) |
 |
اثربخشی آموزش برنامه فرزند پروری مثبت به مادران بر افزایش توانایی خواندن کودکان نارسا خوان (11605 مشاهده) |
 |
اثر آموزش گروهی تکنیک آموزش توجه بر اضطراب، توجه معطوف به خود و فرانگرانی های نوجوانان دارای اضطراب اجتماعی (11551 مشاهده) |
 |
تاثیر تقویت حافظه فعال هیجانی بر بهبود کنترل شناختی افراد مبتلابه اضطراب صفت بالا (11367 مشاهده) |
 |
سوگیری شناختی پردازش اطلاعات هیجانی در افراد مضطرب، افسرده و عادی (11204 مشاهده) |
 |
پیشبینی نگرانی بر اساس سیستمهای فعالساز و بازداری رفتاری، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان (11122 مشاهده) |
 |
تاثیر فاصله آزمون خاطرآوری بر تحکیم مبتنی بر ارتقاء در حافظه حرکتی آشکار (11012 مشاهده) |
 |
ارتباط باورهای فراشناخت با اضطراب امتحان: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (10859 مشاهده) |
 |
نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری (10541 مشاهده) |
 |
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان (10350 مشاهده) |
 |
مقایسه اثر بخشی درمانگری شناختی– رفتاری(CBT) و درمانگری فعال سازی رفتاری(BAT) در اصلاح عملکرد شناختی ( حافظه کاری و زمان واکنش ساده(SRT)) سوء مصرف کنندگان هروئینی در افغانستان (10310 مشاهده) |
 |
بررسی رابطۀ عواطف و وجدان با قضاوت اخلاقی (10266 مشاهده) |
 |
تأثیر توجه متمرکز بر خود بر سوگیری حافظه در افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی (10205 مشاهده) |
 |
بررسی تطبیقی یادگیری های غیررسمی دختران و پسران دانشجو در دانشگاه (9959 مشاهده) |
 |
تحریک مغز از روی جمجمه با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (TDCS) بر حافظه کاری در افراد سالم (9955 مشاهده) |
 |
بررسی دانش فراشناختی در رابطه مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی (9955 مشاهده) |
 |
تأثیر خودآگاهی و توجه بر افت عملکرد بازیکنان بسکتبال (9909 مشاهده) |
 |
اثربخشی آموزش فراشناختی بر عملکرد حیطه های مختلف خواندن دانش آموزان پسر نارساخوان پایه ی سوم ابتدایی (9874 مشاهده) |
 |
عملکرد افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه(PTSD) در حافظه اخباری: با کنترل نقش فراشناخت (9831 مشاهده) |
 |
بررسی مکانیسم اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری (BA) از طریق انعطافپذیری شناختی و انعطافپذیری هیجانی بر علائم زنان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی (MDD) (9777 مشاهده) |
 |
اثر فراخوانی هیجان بر ارتقاء حافظه ی حرکتی ضمنی (9737 مشاهده) |
 |
رابطه بین اجزای دانش فراشناختی و درک مطلب خواندن با دیدگاهی تحولی در دانشآموزان پایه های پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی (9711 مشاهده) |
 |
اثر فشار (کنترل شده و نتیجه) بر زمان واکنش زنجیره ای (9679 مشاهده) |
 |
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی) (9673 مشاهده) |
 |
نقش نظم جویی شناختی هیجان و توانایی حل مسئله در اضطراب ریاضی دانشآموزان (9535 مشاهده) |
 |
روابط ساختاری بین اسنادهای علّی، هیجان های پیشرفت و خودنظمجویی تحصیلی در دانشجویان (9522 مشاهده) |
 |
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بسته «آرام» بر بهبود کارکردهای اجرایی توجه انتخابی، کنترل بازداری و حافظهکاری در سالمندان مبتلا به اختلال شناختی خفیف (9441 مشاهده) |
 |
رابطه تصویرسازی ذهنی منفی با کارکردهای اجرایی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی (9418 مشاهده) |
 |
نقش راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان در اضطراب امتحان دانشآموزان (9399 مشاهده) |
 |
تأثیر تصویرسازی ذهنی بر پیشرفت عملکرد حرکتی ورزشکاران رشته ی ورزشی ایروبیک (9370 مشاهده) |
 |
ﻃﺮاﺣﯽ، ﺗﺪوین و روایاﺑﯽ برنامهی آموزشی - توانمندسازی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برای بهبود کارکردهای اجرایی درکودکان دارای اختلال نقص توجه / بیش فعالی (9291 مشاهده) |
 |
بررسی مقایسهای عملکرد حافظه کاری ، سیستم فعال-ساز رفتاری (BAS) و سیستم بازداری رفتاری (BIS) بر اساس ابعاد استرس در نوجوانان (9103 مشاهده) |
 |
مقایسهی کارکردهای اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم (9035 مشاهده) |
 |
بررسی تأثیر آموزش توجه بارکلی و میدان دید مفید بر جستجوی بینایی کودکان و بزرگسالان (8986 مشاهده) |
 |
تأثیر اثر استروپ و فاصلههای زمانی بین دو محرک بر دوره بیپاسخی روانشناختی (8969 مشاهده) |
 |
رابطه علّی ذهنآگاهی با سرگردانی ذهنی با میانجیگری تنظیم التزام راهبردی، اضطراب، افسردگی و حافظه فعال (8922 مشاهده) |
 |
مقایسۀ آستانۀ مطلق خوانایی ده فونت پرکاربرد فارسی در خواندن به شیوۀ RSVP (8915 مشاهده) |
 |
پردازش منفی اطلاعات ضمنی مرتبط با خود در افسردگی: کاربرد آزمون تداعی ضمنی عزت نفس (8912 مشاهده) |
 |
تعیین شبکه معنایی برای کلمات منتخب فارسی و طراحی مقیاس حافظۀ کاذب (محک) مبتنی بر آن (8785 مشاهده) |
 |
تاثیر حافظه آشکار حرکتی فوری، نزدیک و دور بر پردازش های بازتحکیم و تداخل پس گستر (8757 مشاهده) |
 |
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر بهبود حافظه نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (8735 مشاهده) |
 |
جمع کل آمار: 1840319 |