دوره 22، شماره 64 - ( 1-1401 )                   جلد 22 شماره 64 صفحات 403دوره389فصل__Se | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Makoundi R, Safarzadeh H, Esmailpour H, Aligholi M. (2022). Factors Affecting Online Communication Due to Social Networks on Loyalty of Tourism Services Customers (Case Study: District 22 of Tehran). jgs. 22(64), 389-403. doi:10.52547/jgs.22.64.389
URL: http://jgs.khu.ac.ir/article-1-3915-fa.html
مکوندی رشا، صفرزاده حسین، اسماعیل پور حسن، علیقلی منصوره. عوامل موثر بر ارتباطات آنلاین ناشی از شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان خدمات گردشگری(مورد مطالعه: منطقه 22 شهر تهران) تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی 1401; 22 (64) :403-389 10.52547/jgs.22.64.389

URL: http://jgs.khu.ac.ir/article-1-3915-fa.html


1- گروه مدیریت بازرگانی ، واحد تهران مرکزی ، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران، ایران
2- گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران ، ایران ، Hr.safarzadeh@gmail.com
3- گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران، ایران
4- گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی ، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده:   (5069 مشاهده)
امروزه اینترنت و شبکه ­های مجازی  به بخش اصلی زندگی روزمره بسیاری از مردم تبدیل شده است و سایت های شبکه های اجتماعی میلیون ها نفر را از سراسر جهان جذب می­کنند، بدین جهت تبلیغات شفاهی به دنیای دیجیتالی منتقل شده است. مطالعه حاضر با هدف شناسایی تاثیر عوامل موثر بر ارتباطات توصیه ای آنلاین در شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان خدمات گردشگری نوشته شد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه­های مجازی که تجربه سفر به محدوده را داشتند تشکیل  می­داد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد گردید. در این پژوهش به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از نرم افزار spss و آموس بهره گرفته شد. یافته­های حاصل از این پژوهش نشان داد که جذابیت پیام، وضوع، کمیت و وضوح پیام بر وفاداری مشتریان خدمات گردشگری تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج این پژوهش نشان داد که از بین عامل­های مورد بررسی عامل کمیت پیام با ضریب تاثیر67/0 دارای بیشترین تاثیر می­باشد.
متن کامل [PDF 836 kb]   (1125 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: برنامه ریزی توریسم

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وبگاه متعلق به تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی است.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Journal of Applied Researches in Geographical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons — Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)