۱. ۱. معروفی، یحیی؛ کیامنش، علیرضا؛ مهر محمدی، محمود؛ علی عسکری. ارزش یابی کیفیت تدریس در آموزش عالی : بررسی برخی دیدگاه ها. مطالعات برنامه درسی. ۱۳۸۶؛ (۵): ۱۱۲-۸۱.
۲. غنچی، مستانه؛ حسینی، سید محمود؛ حجازی، یوسف. تحلیل عاملی مولفه های مدیریتی تاثیرگذار بر کیفیت آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی پردیس های کشاورزی دانشگاه تهران. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی. ۱۳۹۱؛ ۵، (۲): ۱۸-۱.
۳. نورالسناء، رسول؛ سقایی، عباس؛ شادالویی، فائزه؛ صمیمی، یاسر. اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پزوهشی آموزش عالی," پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. ۱۳۸۷؛ ۱۴ (۴۹):۱۲۰-۹۷.
۴. یمنی، دوزی؛ سرخابی، محمد؛ بهادری حصاری، مریم. مقایسه برخی عوامل مؤثر برکیفیت آموزش دورههای کارشناسیارشددر دانشگاه های شهید بهشتی و صنعتی شریف. آموزش عالی ایران. ۱۳۸۷؛ ۱ (۱): ۸۰-۵۷.
۵. خطیبی، امین؛ سجادی، نصرالله؛ سیف پناهی، جبار. مطالعه کیفیت خدمات آموزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان کارشناسی. مطالعات مدیریت ورزشی. ۱۳۹۰؛ (۹): ۹۴-۷۷.
۶. میرفخرالدینی، سیدحیدر؛ اولیا، محمدصالح؛ جمالی، رضا. مهندسی مجدد مدیریت کیفیت در مؤسسات آموزش عالی(مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد). پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. ۱۳۸۸؛ ۱۵ (۳): ۱۵۷-۱۳۱.
۷. سماوی، حمیده؛ رضاییمقدم، کورش؛ برادران، مسعود. مشتری مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی: مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. ۱۳۸۷؛ (۴۹): ۱۴۴-۱۲.
۸. آقاملایی، تیمور؛ زارع، شهرام؛ عابدینی، صدیقه. شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. گام های توسعه در آموزش پزشکی. ۱۳۸۵؛ ۳ (۲): ۸۵-۷۸.
۹. بازرگان، عباس؛ دادرس، محمد؛ یوسفی افراشته، مجید. ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. ۱۳۹۳؛ ۲۰ (۲): ۹۷-۷۳.
۱۰. عنایتی نوین فر، علی؛ یوسفی افراشته، مجید؛ صیامی، لیلا؛ جواهری دانشمند، محمد. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور همدان بر اساس مدل سروکوآل. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. ۱۳۹۰؛ ۱۷ (۳): ۱۵۱-۱۳۵.
۱۱. کبریایی، علی؛ رودباری، مسعود. شکاف کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: دیدگاه دانشجویان از وضعیت موجود و مطلوب. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. ۱۳۸۴؛ ۵ (۱): ۶۱-۵۳.
۱۲. محمدی، علی؛ وکیلی، محمد مسعود. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیدگاه دانشجویان. مجله توسعه آموزش در علوم پزشکی. ۱۳۸۹؛ ۳ (۵): ۴۱-۳۱.
۱۳. شمس، لیدا؛ محمودی، سعید؛ ملکی، محمدرضا؛ عاملی، الهام؛ موسوی، سیدمیثم. بررسی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی تهران: دیدگاه دانشجویان. مجله علوم پزشکی رازی. ۱۳۹۳؛ ۲۱ (۱۲۴): ۴۶-۳۷.
۱۴. سهرابی، زهره؛ مجیدی، زهرا. شکاف کیفیت خدمات آموزشی: دیدگاه مدیران آموزشی، اعضای هیأت علمی و دانشجویان پزشکی. پیاورد سلامت. ۱۳۹۲؛ ۷ (۵): ۳۸۸-۳۷۶.
۱۵. اکبری یزدی، حسین؛حمیدی، مهرزاد؛ سجادی، نصرالله؛ خبیری، محمد. مدیریت کیفیت در ورزش با رویکرد سروکوال و QFD. انتشارات علم و دانش، تهران. ۱۳۹۳؛ چاپ اول.: ۸۵.
۱۶. شاهوردیانی، شادی. طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوآل," حسابداری مدیریت. ۱۳۸۹؛ ۲ (۵): ۹۵-۸۷.
۱۷. همتی نژاد، زهرا؛ همتی نژاد، مهرعلی. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گیلان بر اساس مدل سروکوال. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش. ۱۳۹۳؛ ۱ (۳): ۲۸-۱۱.
۱۸. صوفی زاده، لیلا؛ فراهانی، ابوالفضل؛ کشاورز، لقمان؛ عباسی، محمدرضا. مقایسه میزان رضایت دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های تهران و تربیت معلم از کیفیت خدمات آموزشی بر اساس مدل سرکوال. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش. ۱۳۹۰؛ ۵ (۵): ۱۰۰-۸۹.
۱۹. ساعتچیان، وحید؛ هاوی، فریده؛اکبری یزدی، حسین. توسعه مدل همکاری دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی با بخش خدمات در صنعت ورزش. ۱۳۹۳؛ رساله دکتری انتشارنیافته دانشگاه خوارزمی.
۲۰. حبیب پور گتابی، کرم؛ صفری شالی، رضا. راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی. ۱۳۹۱؛ انتشارات متفکران، لویه، تهران.
۲۱. عبدلی یزدی، نوشین؛ اشرف گنجویی، فریده؛ پویان فرد، علیرضا؛ اولیا، محمدصالح. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکدههای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی. کاوشهای مدیریت بازرگانی. ۱۳۹۵؛ ۸ (۱۶): ۱۲۰-۹۹.
22. Ermer, D. S. Using QFD becomes an educational experience for students and faculty. Quality Progress. 1995; 28(5), 131.
23. Rowley, J. Beyond service quality dimensions in higher education and towards a service contract. Quality Assurance in Education. 1997; 5(1), 7-14. [
DOI:10.1108/09684889710156530]
24. Hewitt, F., & Clayton, M. Quality and complexity-lessons from English higher education. International Journal of Quality & Reliability Management. 1999; 16(9), 838-858. [
DOI:10.1108/02656719910289159]
25. Dursun, T., Oskaybaş, K., & Gökmen, C. The quality of service of the distance education. Procedia-Social and Behavioral Sciences. 2013; 103, 1133-1151. [
DOI:10.1016/j.sbspro.2013.10.441]
26. Su, L., Swanson, S. R., & Chen, X. The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality. Tourism Management. 2016; 52, 82-95. [
DOI:10.1016/j.tourman.2015.06.012]
27. Ratanavaraha, V., Jomnonkwao, S., Khampirat, B., Watthanaklang, D., & Iamtrakul, P. The complex relationship between school policy, service quality, satisfaction, and loyalty for educational tour bus services: A multilevel modeling approach. Transport Policy. 2016; 45, 116-126. [
DOI:10.1016/j.tranpol.2015.09.012]
28. Melchor Cardona, M., & Bravo, J. J. Service quality perceptions in higher education institutions: the case of a colombian university. Estudios Gerenciales. 2012; 28(125), 23-29. [
DOI:10.1016/S0123-5923(12)70004-9]
29. Chua, C. Perception of quality in higher education. Paper presented at the Proceedings of the Australian universities quality forum. 2004.
30. Barnes, B. R. Analysing service quality: the case of post-graduate Chinese students. Total Quality Management & Business Excellence. 2007; 18(3), 313-331. [
DOI:10.1080/14783360601152558]
31. Emanuel, R., & Adams, J. Assessing college student perceptions of instructor customer service via the Quality of Instructor Service to Students (QISS) Questionnaire. Assessment & Evaluation in Higher Education. 2006; 31(5), 535-549. [
DOI:10.1080/02602930600679548]
32. Manea, N. P. The Analysis of Perception of Master Students Regarding the Quality of Educational Services of Bucharest Universities. Procedia Economics and Finance. 2014; 15, 746-751. [
DOI:10.1016/S2212-5671(14)00451-1]
33. Hintze, J. L., & Kaysville, U. NCSS help system. NCSS, Kaysville, Utah. 2007; 865-1:10.
34. Henseler, J., Hubona, G., & Ray, P. A. Using PLS path modeling in new technology research: updated guidelines. Industrial management & data systems. 2016; 116(1), 2-20. [
DOI:10.1108/IMDS-09-2015-0382]
35. Richter, N. F., Sinkovics, R. R., Ringle, C. M., & Schlaegel, C. A critical look at the use of SEM in international business research. International Marketing Review. 2016; 33(3), 376-404. [
DOI:10.1108/IMR-04-2014-0148]
36. Arslanagić-Kalajdžić, M., Kadić-Maglajlić, S., & Čičić, M. Students' Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment. Market-Tržište. 2014; 26(1), 93-108.
37. Yousapronpaiboon, K. SERVQUAL: Measuring higher education service quality in Thailand. Procedia-Social and Behavioral Sciences. 2014; 116, 1088-1095. [
DOI:10.1016/j.sbspro.2014.01.350]
38. Noaman, A. Y., Ragab, A. H. M., Madbouly, A. I., Khedra, A. M., & Fayoumi, A. G. Higher education quality assessment model: towards achieving educational quality standard. Studies in Higher Education. 2017; 42(1), 23-46. [
DOI:10.1080/03075079.2015.1034262]
39. Latif, K. F., Latif, I., Farooq Sahibzada, U., & Ullah, M. In search of quality: measuring Higher Education Service Quality (HiEduQual). Total Quality Management & Business Excellence. 2017; 1-24. [
DOI:10.1080/14783363.2017.1338133]
40. Teeroovengadum, V., Kamalanabhan, T. J., & Seebaluck, A. K. Measuring service quality in higher education: Development of a hierarchical model (HESQUAL). Quality Assurance in Education. 2016; 24(2), 244-258. [
DOI:10.1108/QAE-06-2014-0028]