1. میرویسی، مجید ( 1388 ) "ارزیابی تأثیر مشتر ی گرایی از طریق اعتماد کارکنان در صنعت بانکداری (مبتنی بر مدل کزه) بررضایتمندی، تعهد و خرید مجدد مشتریان بانکی در استان های شمال شرقی کشور(خراسان شمالی، رضوی و جنوبی)"،. فصلنامه هنرمدیریت، سال 6، ص 20-11.
2. مدنی، فاطمه و احمد روستا ( 1389 )، "تأثیر کیفیت خدمات و تصمیم گیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه"، نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 1، ص59-75.
3. اسلام، علی اکبر (1382) ، برنامه ریزی بازاریابی، تهران: نشر بازرگانی، چاپ اول.
4. ساعتچیان، وحید؛ رسولی، مهدی؛ اسکندری، عیسی و الهی، علیرضا. (1389). "تأثیر کیفیت خدمات، رضایتمندی، وفاداری بر تصمیمات رفتاری آتی مشتریان جهت حضور در مراکز آمادگی جسمانی و ایروبیک". مقاله اولین همایش علمی بین المللی آمادگی جسمانی، تهران، ص 126.
5. موتمنی، علیرضا، مرادی، هادی، همتی، امین. (1389). تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی.شماره 4. پیاپی 37. ص 105-89 .
6. دهدشتی شاهرخ، زهره، جعفرزاده کناری، مهدی ، بخشی زاده ،علیرضا. (1391). بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال دوم، شماره دوم، شماره پیاپی (5). ص:106-87.
7. ابراهیمی، ابوالقاسم، علوی، سید مسلم، نجفی سیاهرودی، مهدی. (1395). بررسی اثر مزایای برند بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری مشتری به برند (مورد مطالعه: برند پارس خزر). فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال نهم، شماره 35، ص: 95-117.
8. مومنی، ماندانا؛ محمدی، احسان.(1392). بررسی تاثیر هویت بر وفاداری مشتریان نسبت به برند.بانک مقالات بازاریابی.
9. ابراهیمی، عبدالحمید، جعفرزاده، مهدی، بزرگی،صابر. (1391). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس درصنعت پوشاک(مورد: شهر ساری). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره سوم، شماره پیاپی(6 ). ص 34-1 .
10. علوی، سید مسلم، نجفی سیاهرودی، مهدی، سمیعی نصیر، محمود. (1394). همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتریان و اثرات آن بر وفاداری آن ها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). فصلنامه مدیریت برند، سال دوم، شماره سوم، ص: 115-134.
11. حمیدی زاده، محمدرضا، کریمی علویجه، محمدرضا، رضایی، مرتضی.(1391). بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم، شماره سوم، شماره پیاپی(6). ص 50-35 .
12. رشیدی، حسن، رحمانی، زین العابدین. (1392). برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری. مجله اقتصادی، شماره های 9 و10،ص 65-80..
13. کاتلر، فیلیپ؛ آرمسترانگ، گری (1997). اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، 1389، انتشارات آموخته، تهران.
14. امیرآبادی, مریم؛ حسین عموزادخلیلی و مرتضی فرجی (۱۳۹۴)، بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه : شرکت تولید کننده محصولات لبنی میهن)، اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری، بصورت الکترونیکی، موسسه پژوهشی البرز، http://www.civilica.com/Paper-MAIE01-MAIE01_280.html.
15. Keller, KL. (2008). Strategic brand management, building, measuring and managing brand equity. Upper SaddleRiver, NJ: Prentice Hall.
16. Matzler, Kurt, (2008). Risk aversion and brand loyalty: the mediating role of brand trust and brand effect. [
DOI:10.1108/10610420810875070]
17. La Kevin (1993), "Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-Based Brand Equity", Journal of Marketing, Vol. 51, No. 1, PP. 1-2. [
DOI:10.2307/1252054]
18. Kapferer, J. N. (2008), the New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, 4th Ed, London, England: Kongan Page.
19. Keller, K. L. (2003), "Understanding Brands, Branding and Brand Equity", Interactive Marketing, 5 (1), 7-20. [
DOI:10.1057/palgrave.im.4340213]
20. Ghodewar, M. B. (2008). Building brand identity in competitive markets: a conceptual model. Journal of Product & Brand Management. vol. 17, No. 1, pp. 4-125 [
DOI:10.1108/10610420810856468]
21. He, H. Li, Y. & Harris, L. (2011). Social identity perspective on brand loyalty.Journal of Business Research,doi:10.1016 j.jbusres.03.007.
22. Hansen H, Samuelsen BM, Silseth PR. (2008). Customer perceived value in B-2-B service relationships: investigating the importance of corporate reputation. Ind Mark Manage ;37(2):206-17. [
DOI:10.1016/j.indmarman.2006.09.001]
23. Anderson, E. W and Sullivan, M. W, (2004). The Antecedents & Consequences of Customer Satisfaction for Firms. Marketing Science, 12, 25-43.
24. Doney, PM. & Cannon, JP.(1997). An examination of the nature of trust in buyer-seller relationships. J Mark; 61(2):35-51. [
DOI:10.1177/002224299706100203]
25. Yuksel Ekinci, Georgina Whyatt. (2011). Brand equity, brand loyalty and consumer satisfaction. Annals of Tourism Research. Volume 38, Issue 3, 1009-1030. [
DOI:10.1016/j.annals.2011.01.015]
26. Nha Nguyen, André Leclerc, Gaston LeBlanc.(2013). The Mediating Role of Customer Trust on Customer Loyalty. Journal of Service Science and Management. Issue 6, 96-109 [
DOI:10.4236/jssm.2013.61010]
27. Shu-pei Tsai.(2011). Fostering international brand loyalty through committed and attached relationships. International Business Review. Volume 20, Issue 5, 521-534. [
DOI:10.1016/j.ibusrev.2010.10.001]
28. Chinomona, R. (2015). "The Influence of Brand Experience on Brand Satisfaction, Trust and Attachment in South Africa". International Business & Economics Research Journal, 12(10), 1303-1316. [
DOI:10.19030/iber.v12i10.8138]
29. Yulianti, I., & Tung, W. (2016). The Relationship among Brand Experience, Brand Image and Customer Satisfaction of Facebook Users in Indonesia. Proceedings Book of ICEFMO.
30. Berry, L. L. (1996). "Building a new academic field--The case of services marketing." Journal of retailing 69(1): 13-60. [
DOI:10.1016/S0022-4359(05)80003-X]
31. He, H. & Li, Y. (2012). CSR and service brand: the mediating effect of brand identification and moderating effect of service quality. J Bus Ethics, 116,doi:10.1007/ s10551-010-0703-y.
32. Harris, L. C., & Goode, M. M. H. (2004).The four levels of loyalty and the pivotal role of trust: A study of online services dynamics. Journal of Retailing, 80, 139-158. [
DOI:10.1016/j.jretai.2004.04.002]
33. Walter, N., Cleff, T., & Chu, G. (2015). Brand experiences influence on customer satisfaction and loyalty: a mirage in marketing research. International journal of Management Research and Business strategy, 2(1), 130-144.
34. Krishnan, H. S. (1996). Characteristics of memory associations: a consumer-based brand equity perspective. International Journal of Research in Marketing, 13,389-405. [
DOI:10.1016/S0167-8116(96)00021-3]
35. Simoes, C., Dibb, S. & Fisk, PR.(2005).Managing corporate identity: an internal perspective. J Acad Mark Sci;33(2):153-68. [
DOI:10.1177/0092070304268920]