دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۳، شماره ۵ - ( بهار و تابستان spring & summer ۱۳۹۴ )
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
ص. ۲۲-۵
10.18869/acadpub.cstp.3.5.5
مصطفی عبدلی
چکیده
(۹۸۶۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۲۶۸ دریافت)
بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه
ص. ۴۴-۲۳
10.18869/acadpub.cstp.3.5.23
مهرداد امینی
،
رحمت اله مرزوقی
،
محمد مزیدی
،
جعفر ترک زاده
،
مهدی محمدی
چکیده
(۷۳۷۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۶۲ دریافت)
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه
ص. ۶۴-۴۵
10.18869/acadpub.cstp.3.5.45
نرگس مرتاضی مهربانی
،
زهرا گویا
چکیده
(۹۳۸۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۲۴۸ دریافت)
میزان انطباق برنامۀ درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان
ص. ۷۸-۶۵
10.18869/acadpub.cstp.3.5.65
عبدالحمید رضوی
،
خدیجه گرجی پشتی
چکیده
(۱۰۹۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۸۷۶ دریافت)
بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی
ص. ۱۱۰-۷۹
10.18869/acadpub.cstp.3.5.79
آتوسا رسولی
،
زهرا رهبرنیا
،
محمد عطاران
چکیده
(۸۳۶۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۶۰ دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
ص. ۱۲۸-۱۱۱
10.18869/acadpub.cstp.3.5.111
رضا وفائی
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(۱۳۸۳۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۴۴۸ دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
ص. ۱۵۲-۱۳۳
10.18869/acadpub.cstp.3.5.133
صابر عبدالملکی
،
کمال درانی
،
نوروزعلی کرمدوست
،
مسعود صدرالاشرفی
چکیده
(۱۲۱۹۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۲۴۳ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS