دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۸، شماره ۱۶ - ( ۷-۱۳۹۹ )
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان
ص. ۴۰-۵
عباس موحدی نسب
،
علیرضا عصاره
،
غلامعلی احمدی
،
جواد حاتمی
چکیده
(۵۹۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۶۸ دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم
ص. ۱۱۸-۴۱
سجاد پورباغبان
،
فیروز محمودی
،
اسکندر فتحی آذر
،
بهروز کوهستانی
چکیده
(۶۰۴۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۹۵ دریافت)
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقشآفرینانِ برنامه درسی در کمیتهی برنامهریزی درسی دانشگاههای ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود
ص. ۱۵۴-۱۱۹
مرتضی مرادی دولیسکانی
،
سیدابراهیم میرشاه جعفری
،
محمدرضا نیستانی
چکیده
(۵۹۹۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۷ دریافت)
تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دوره ابتدایی به منظور پیاده سازی برنامههای آموزش هنری جدید
ص. ۱۹۰-۱۵۵
سمیه غلامی
،
ندا مذهب جعفری
چکیده
(۵۴۶۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۳ دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی به مثابه یک پدیده پیچیده
ص. ۲۱۴-۱۹۱
سعید صفائی موحد
،
محمد حاجی زاد
چکیده
(۵۹۰۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۵ دریافت)
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامه درسی پیش دبستان
ص. ۲۴۲-۲۱۵
شیما پورزندی
،
فائزه ناطقی
،
علیرضا فقیهی
چکیده
(۵۲۴۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۷۷ دریافت)
بررسی جایگاه قومیت در برنامه های درسی نظام جدید دوم متوسطه(مطالعه موردی دبیرستان چندفرهنگی بخردیان بهبهان)
ص. ۲۶۶-۲۴۳
ایوب گرشاسبی
،
کورش فتحی واجارگاه
،
محبوبه عارفی
چکیده
(۵۷۷۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۷۰۲ دریافت)
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)
ص. ۳۰۰-۲۶۷
میثم غلام پور
،
هادی پورشافعی
،
مقصود فراستخواه
،
محسن آیتی
چکیده
(۵۴۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۱۱ دریافت)
بازنمایی مولفههای هویت ملی (بعد اسلامیت و ایرانیت) در کتابهای درسی فارسی (بخوانیم و بنویسیم) دورهی آموزش ابتدایی
ص. ۳۳۲-۳۰۱
مریم صیدخانی
،
یارمحمد قاسمی
،
فاطمه هواس بیگی
چکیده
(۴۸۰۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۹۸ دریافت)
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها
ص. ۳۶۴-۳۳۳
زینب احمدی آذر سنگان
،
فائقه محمدی
،
فیروز محمودی
چکیده
(۶۰۸۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۱۵ دریافت)
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی
ص. ۳۹۴-۳۶۵
مریم فروغی نیا
،
مهین سهرابی
،
مهدی محمدی
چکیده
(۴۳۷۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۲۶ دریافت)
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاههای منتخب
ص. ۴۲۴-۳۹۵
محمد حسین صفائی
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی همراه
،
سوسن کشاورز
چکیده
(۵۲۸۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۱۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS