برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39799 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (27465 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19928 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (18825 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17746 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17723 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16717 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (16612 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16472 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16252 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16025 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15978 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15740 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (15070 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14636 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (14556 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14522 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14472 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14166 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13986 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13845 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13808 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13781 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13724 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13637 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38850 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24233 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23766 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17860 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14919 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12746 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12625 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12262 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11385 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11019 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10584 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10476 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10105 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9253 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8818 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8745 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8441 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8150 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7884 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7568 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7555 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7151 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6973 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6584 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6242 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17698 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13445 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11435 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11349 بازدید)
تماس با ما ( 10862 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10289 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8818 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8505 بازدید)
پیام تسلیت ( 8261 بازدید)
MSRT-CODE ( 7478 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6241 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6055 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4619 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4469 بازدید)
تماس با ما ( 4291 بازدید)
تماس با ما ( 4260 بازدید)
تماس با ما ( 4246 بازدید)
تماس با ما ( 4209 بازدید)
تماس با ما ( 2819 بازدید)
تماس با ما ( 965 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1737 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1345 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1310 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1274 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1219 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1215 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1211 چاپ)
پیام تسلیت ( 1139 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1133 چاپ)
تماس با ما ( 1126 چاپ)
MSRT-CODE ( 1069 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 965 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 867 چاپ)
تماس با ما ( 781 چاپ)
تماس با ما ( 773 چاپ)
تماس با ما ( 771 چاپ)
تماس با ما ( 752 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 752 چاپ)
تماس با ما ( 481 چاپ)
تماس با ما ( 329 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb