برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40820 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (29004 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (21222 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (20288 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (19293 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (19191 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (18025 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (18008 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17984 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17893 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (17420 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (17054 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17038 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16849 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (16033 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15928 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15818 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15692 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15545 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (15310 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (15302 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (15257 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (15094 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (15058 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14799 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39273 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24550 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24316 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18087 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15240 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13042 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13008 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12681 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11885 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11273 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10956 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10825 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10495 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9548 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9199 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (9095 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8765 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8509 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8193 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7908 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7879 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7448 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7288 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6855 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6544 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 18129 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13990 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11876 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11753 بازدید)
تماس با ما ( 11294 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10730 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9218 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8886 بازدید)
پیام تسلیت ( 8699 بازدید)
MSRT-CODE ( 7953 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6662 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6482 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 5021 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4915 بازدید)
تماس با ما ( 4671 بازدید)
تماس با ما ( 4668 بازدید)
تماس با ما ( 4651 بازدید)
تماس با ما ( 4610 بازدید)
تماس با ما ( 3226 بازدید)
تماس با ما ( 1112 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1916 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1489 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1473 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1406 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1358 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1352 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1338 چاپ)
پیام تسلیت ( 1289 چاپ)
تماس با ما ( 1278 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1272 چاپ)
MSRT-CODE ( 1217 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1100 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 1007 چاپ)
تماس با ما ( 916 چاپ)
تماس با ما ( 911 چاپ)
تماس با ما ( 894 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 889 چاپ)
تماس با ما ( 887 چاپ)
تماس با ما ( 609 چاپ)
تماس با ما ( 395 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb