 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (39799 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (27465 مشاهده) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19928 مشاهده) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (18825 مشاهده) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17746 مشاهده) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (17723 مشاهده) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16717 مشاهده) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (16612 مشاهده) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16472 مشاهده) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16252 مشاهده) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16025 مشاهده) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15978 مشاهده) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15740 مشاهده) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (15070 مشاهده) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14636 مشاهده) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (14556 مشاهده) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14522 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14472 مشاهده) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14166 مشاهده) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13986 مشاهده) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13845 مشاهده) |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13808 مشاهده) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13781 مشاهده) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13724 مشاهده) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13637 مشاهده) |
... آمار بیشتر |
 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38850 دریافت) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24233 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (23766 دریافت) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17860 دریافت) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (14919 دریافت) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12746 دریافت) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12625 دریافت) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12262 دریافت) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (11385 دریافت) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11019 دریافت) |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (10584 دریافت) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10476 دریافت) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10105 دریافت) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9253 دریافت) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (8818 دریافت) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8745 دریافت) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8441 دریافت) |
 |
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی (8150 دریافت) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7884 دریافت) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7568 دریافت) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7555 دریافت) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7151 دریافت) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6973 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6584 دریافت) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (6242 دریافت) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند |
 |
راهنمای نویسندگان ( 17698 بازدید) |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13445 بازدید) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 11435 بازدید) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 11349 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 10862 بازدید) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10289 بازدید) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8818 بازدید) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 8505 بازدید) |
 |
پیام تسلیت ( 8261 بازدید) |
 |
MSRT-CODE ( 7478 بازدید) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 6241 بازدید) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6055 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4619 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4469 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4291 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4260 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4246 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4209 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 2819 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 965 بازدید) |
 |
خوش آمدید ( 626 بازدید) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند |
 |
خوش آمدید ( 1 ارسال) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1737 چاپ) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 1345 چاپ) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1310 چاپ) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 1274 چاپ) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1219 چاپ) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1215 چاپ) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 1211 چاپ) |
 |
پیام تسلیت ( 1139 چاپ) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1133 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 1126 چاپ) |
 |
MSRT-CODE ( 1069 چاپ) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 965 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 867 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 781 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 773 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 771 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 752 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 752 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 481 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 329 چاپ) |
 |
خوش آمدید ( 264 چاپ) |
... آمار بیشتر |