دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 5 دی 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(40932 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(29216 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(21416 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(20524 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(19501 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(19396 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(18334 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(18218 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(18154 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(18089 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(17560 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(17239 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17221 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(17092 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(16208 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(16181 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(15981 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(15852 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(15718 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(15519 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(15506 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(15486 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(15290 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(15221 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(14974 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(39321 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24575 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(24350 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(18126 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(15272 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(13075 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(13037 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12723 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11915 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(11305 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10989 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10861 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10534 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9591 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(9227 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(9119 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8803 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(8554 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(8228 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7951 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7918 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(7480 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(7321 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6886 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
(6572 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
18188 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
14041 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11937 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11806 بازدید
)
تماس با ما
(
11346 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10778 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
9269 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8941 بازدید
)
پیام تسلیت
(
8757 بازدید
)
MSRT-CODE
(
8017 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6726 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
6531 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
5064 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4983 بازدید
)
تماس با ما
(
4724 بازدید
)
تماس با ما
(
4717 بازدید
)
تماس با ما
(
4704 بازدید
)
تماس با ما
(
4658 بازدید
)
تماس با ما
(
3285 بازدید
)
تماس با ما
(
1139 بازدید
)
خوش آمدید
(
626 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1929 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1513 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1486 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1426 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1375 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1372 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1354 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1304 چاپ
)
تماس با ما
(
1292 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1287 چاپ
)
MSRT-CODE
(
1238 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
1121 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
1035 چاپ
)
تماس با ما
(
934 چاپ
)
تماس با ما
(
927 چاپ
)
تماس با ما
(
915 چاپ
)
تماس با ما
(
903 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
903 چاپ
)
تماس با ما
(
629 چاپ
)
تماس با ما
(
405 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر