[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (7843 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (7625 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (7362 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (6344 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (6176 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (6070 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (5589 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (5450 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (5007 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (4890 دریافت)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی (4840 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation (4826 دریافت)
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود (4812 دریافت)
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی (4751 دریافت)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (4571 دریافت)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (4561 دریافت)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (4559 دریافت)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model (4481 دریافت)
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles (4446 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from (4430 دریافت)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (4325 دریافت)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (4207 دریافت)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (4137 دریافت)
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها (4135 دریافت)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (4080 دریافت)
بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی (4055 دریافت)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (3990 دریافت)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (3960 دریافت)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (3925 دریافت)
مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین (3901 دریافت)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing (3899 دریافت)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (3785 دریافت)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks (3775 دریافت)
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses (3766 دریافت)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (3758 دریافت)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ (3746 دریافت)
Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books (3741 دریافت)
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران (3735 دریافت)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (3697 دریافت)
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران (3667 دریافت)
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production (3661 دریافت)
ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم (3644 دریافت)
تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان (3601 دریافت)
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process (3557 دریافت)
Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian (3529 دریافت)
بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی (3521 دریافت)
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (3520 دریافت)
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation (3512 دریافت)
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills (3468 دریافت)
ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی (3464 دریافت)
جمع کل آمار: 469458

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 21 queries by YEKTAWEB 4642