You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
مصطفی عبدلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه
مهرداد امینی، رحمت اله مرزوقی، محمد مزیدی، جعفر ترک زاده، مهدی محمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه
نرگس مرتاضی مهربانی، زهرا گویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان
عبدالحمید رضوی، خدیجه گرجی پشتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی
آتوسا رسولی، زهرا رهبرنیا، محمد عطاران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
رضا وفائی، مهدی سبحانی نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
صابر عبدالملکی، کمال درانی، نوروزعلی کرمدوست، مسعود صدرالاشرفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb