دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 5، شماره 9 - ( 6-1396 )
مفهومپردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامهدرسی دانشبنیان مایکل یانگ
ص. 36-5
علی زند قشلاقی
،
محمود مهرمحمدی
،
هاشم فردانش
چکیده
(8373 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2964 دریافت)
واکاوی تجربه های زیسته کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: الگوی مفهومی
ص. 68-37
صادق زارع صفت
چکیده
(8656 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2933 دریافت)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
ص. 104-69
زهره کرمی
،
فرهاد سراجی
،
یحیی معروفی
چکیده
(12525 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(38368 دریافت)
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی)
ص. 142-105
نیلوفر مرتضی نژاد
،
محمد عطاران
،
علی حسینی خواه
،
عفت عباسی
چکیده
(9806 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4767 دریافت)
تبیین شاخصهای نوآوری در فعالیتهای یاددهی و یادگیری رشتههای هنری مبتنی بر آموزههای سازندهگرایی و میزان کاربست آن
ص. 166-143
ستاره موسوی
،
محمدرضا نیلی
،
احمدرضا نصر
،
محمد مسعود
چکیده
(6936 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3179 دریافت)
ظرفیت آموزش مسائل مدلسازی برای تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به ریاضی
ص. 192-167
زکیه پرهیزگار
،
حسن علم الهدایی
،
مهدی جباری نوقابی
چکیده
(7115 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3902 دریافت)
هدف های برنامه درسی جهت یابی و حرکت در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم بینایان)
هدفهای برنامهدرسی جهتیابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کمبینایان)
ص. 214-193
اشرف کریمی
،
غلامرضا حاچی حسین نژاد
،
نعمت اله موسی پور
،
احمد به پژوه
چکیده
(6932 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3196 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS