 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (39888 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (27611 مشاهده) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20037 مشاهده) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (18956 مشاهده) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17874 مشاهده) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (17825 مشاهده) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16831 مشاهده) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (16742 مشاهده) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16615 مشاهده) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16399 مشاهده) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16195 مشاهده) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16080 مشاهده) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15850 مشاهده) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (15225 مشاهده) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14731 مشاهده) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (14671 مشاهده) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14642 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14592 مشاهده) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14311 مشاهده) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14111 مشاهده) |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13945 مشاهده) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13945 مشاهده) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13906 مشاهده) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13861 مشاهده) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13755 مشاهده) |
... آمار بیشتر |
 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38891 دریافت) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24259 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (23812 دریافت) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17881 دریافت) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (14941 دریافت) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12773 دریافت) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12669 دریافت) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12294 دریافت) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (11427 دریافت) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11040 دریافت) |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (10622 دریافت) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10500 دریافت) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10140 دریافت) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9285 دریافت) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (8837 دریافت) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8782 دریافت) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8473 دریافت) |
 |
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی (8184 دریافت) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7915 دریافت) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7592 دریافت) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7579 دریافت) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7174 دریافت) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7010 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6605 دریافت) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (6272 دریافت) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند |
 |
راهنمای نویسندگان ( 17738 بازدید) |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13496 بازدید) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 11475 بازدید) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 11389 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 10906 بازدید) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10330 بازدید) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8860 بازدید) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 8546 بازدید) |
 |
پیام تسلیت ( 8298 بازدید) |
 |
MSRT-CODE ( 7522 بازدید) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 6283 بازدید) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6097 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4653 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4512 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4327 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4295 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4282 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4248 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 2861 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 972 بازدید) |
 |
خوش آمدید ( 626 بازدید) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند |
 |
خوش آمدید ( 1 ارسال) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1759 چاپ) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 1362 چاپ) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1326 چاپ) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 1289 چاپ) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1237 چاپ) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1229 چاپ) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 1227 چاپ) |
 |
پیام تسلیت ( 1153 چاپ) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1151 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 1141 چاپ) |
 |
MSRT-CODE ( 1085 چاپ) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 982 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 885 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 796 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 786 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 785 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 769 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 766 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 496 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 333 چاپ) |
 |
خوش آمدید ( 264 چاپ) |
... آمار بیشتر |