برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37725 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24125 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17093 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15891 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15306 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15236 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14547 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14124 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13843 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13439 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13323 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13313 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13235 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12751 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12287 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12078 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11985 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11733 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11697 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11687 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11600 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11552 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11303 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11254 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11107 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37677 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23033 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21665 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17129 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13973 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11846 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11327 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11196 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10307 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9606 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9598 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9580 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9058 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8527 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8209 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7732 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7468 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7244 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7197 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6779 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6736 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6433 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6109 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5891 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5530 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16057 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11853 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10078 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10037 بازدید)
تماس با ما ( 9736 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8792 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7670 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7435 بازدید)
پیام تسلیت ( 6961 بازدید)
MSRT-CODE ( 6186 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5186 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4918 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3477 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3262 بازدید)
تماس با ما ( 3252 بازدید)
تماس با ما ( 3243 بازدید)
تماس با ما ( 3236 بازدید)
تماس با ما ( 3199 بازدید)
تماس با ما ( 1728 بازدید)
تماس با ما ( 637 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1252 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 981 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 942 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 880 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 870 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 867 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 835 چاپ)
تماس با ما ( 806 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 806 چاپ)
پیام تسلیت ( 757 چاپ)
MSRT-CODE ( 710 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 639 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 508 چاپ)
تماس با ما ( 456 چاپ)
تماس با ما ( 441 چاپ)
تماس با ما ( 425 چاپ)
تماس با ما ( 424 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 393 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 179 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb