برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39888 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (27611 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20037 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (18956 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17874 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17825 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16831 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (16742 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16615 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16399 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16195 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16080 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15850 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (15225 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14731 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (14671 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14642 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14592 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14311 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14111 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13945 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13945 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13906 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13861 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13755 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38891 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24259 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23812 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17881 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14941 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12773 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12669 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12294 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11427 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11040 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10622 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10500 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10140 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9285 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8837 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8782 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8473 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8184 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7915 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7592 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7579 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7174 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7010 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6605 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6272 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17738 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13496 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11475 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11389 بازدید)
تماس با ما ( 10906 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10330 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8860 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8546 بازدید)
پیام تسلیت ( 8298 بازدید)
MSRT-CODE ( 7522 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6283 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6097 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4653 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4512 بازدید)
تماس با ما ( 4327 بازدید)
تماس با ما ( 4295 بازدید)
تماس با ما ( 4282 بازدید)
تماس با ما ( 4248 بازدید)
تماس با ما ( 2861 بازدید)
تماس با ما ( 972 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1759 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1362 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1326 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1289 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1237 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1229 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1227 چاپ)
پیام تسلیت ( 1153 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1151 چاپ)
تماس با ما ( 1141 چاپ)
MSRT-CODE ( 1085 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 982 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 885 چاپ)
تماس با ما ( 796 چاپ)
تماس با ما ( 786 چاپ)
تماس با ما ( 785 چاپ)
تماس با ما ( 769 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 766 چاپ)
تماس با ما ( 496 چاپ)
تماس با ما ( 333 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb