برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38854 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (26088 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (18822 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (17545 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (16661 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (16590 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (15703 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (15440 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (15144 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14984 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (14958 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14918 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (14675 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13731 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (13703 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13515 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13400 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (13227 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (13011 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12924 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12855 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (12636 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (12575 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (12533 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (12529 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38367 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23703 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22993 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17565 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14550 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12345 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12053 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11781 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10723 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10656 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10177 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10101 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9661 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8935 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8539 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8284 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7992 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7750 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7606 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7221 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7166 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6847 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6609 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6267 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (5905 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17169 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12809 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10943 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10889 بازدید)
تماس با ما ( 10411 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9817 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8449 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8079 بازدید)
پیام تسلیت ( 7784 بازدید)
MSRT-CODE ( 6998 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5851 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5598 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4156 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4015 بازدید)
تماس با ما ( 3887 بازدید)
تماس با ما ( 3864 بازدید)
تماس با ما ( 3862 بازدید)
تماس با ما ( 3806 بازدید)
تماس با ما ( 2372 بازدید)
تماس با ما ( 820 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1526 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1186 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1155 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1113 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1079 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1069 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1047 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1011 چاپ)
تماس با ما ( 1000 چاپ)
پیام تسلیت ( 988 چاپ)
MSRT-CODE ( 925 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 839 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 708 چاپ)
تماس با ما ( 649 چاپ)
تماس با ما ( 637 چاپ)
تماس با ما ( 631 چاپ)
تماس با ما ( 610 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 586 چاپ)
تماس با ما ( 347 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
تماس با ما ( 259 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb