برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38154 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24968 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17882 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16487 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15847 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15785 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14958 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14567 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14215 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14126 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (14104 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13994 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13904 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13101 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12708 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12664 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12550 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12243 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12105 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12090 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (12067 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11925 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11770 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11721 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11640 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38016 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23315 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22161 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17340 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14233 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12069 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11655 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11432 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10495 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10001 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9836 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9799 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9272 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8725 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8333 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7936 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7671 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7392 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7392 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6956 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6906 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6590 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6297 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6032 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5681 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16530 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12334 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10471 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10420 بازدید)
تماس با ما ( 10046 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9192 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8094 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7748 بازدید)
پیام تسلیت ( 7349 بازدید)
MSRT-CODE ( 6573 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5509 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5263 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3777 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3629 بازدید)
تماس با ما ( 3555 بازدید)
تماس با ما ( 3554 بازدید)
تماس با ما ( 3552 بازدید)
تماس با ما ( 3505 بازدید)
تماس با ما ( 2052 بازدید)
تماس با ما ( 712 بازدید)
خوش آمدید ( 623 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1377 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1076 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1033 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 981 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 964 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 953 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 934 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 900 چاپ)
تماس با ما ( 890 چاپ)
پیام تسلیت ( 857 چاپ)
MSRT-CODE ( 804 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 729 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 592 چاپ)
تماس با ما ( 545 چاپ)
تماس با ما ( 527 چاپ)
تماس با ما ( 510 چاپ)
تماس با ما ( 508 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 477 چاپ)
خوش آمدید ( 262 چاپ)
تماس با ما ( 248 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb