Journal archive for Google Scholar Robot!

Human Information Interaction

تعامل انسان و اطلاعات



Volume 9, Number 4 (2023-1)


Drivers and inhabitants of Iranian knowledge and information science PhD students towards study
پیشران‌ها و بازدارنده‌های گرایش دانشجویان دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران به مطالعه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Information Architecture of Research Institutes’ Website (Case Study: Iranian Research Institute for Information Science and Technology’s Website)
معماری اطلاعات وبگاه پژوهشگاه‌ها (مطالعه موردی: وبگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Measuring the information literacy of the Farhangian University student -teachers from six perspectives: review, knowledge of sources, dissemina-tion, diagnosis, flexibility, and information search
سنجش سواد اطلّاعاتی دانشجو - معلّمان دانشگاه فرهنگیان از شش منظر: بازنگری، شناخت منابع، اشاعه، تشخیص، انعطاف‌پذیری و جست‌وجوی اطلّاعات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the internal structure of the Technology Acceptance Model to present the Persian norm of online health information seeking
هنجاریابی مدل پذیرش فناوری دیویس در جستجوی آنلاین اطلاعات سلامت در دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A method to solve the problem of missing data, outlier data, and noisy data to improve the performance of human and information interaction
ارائه روشی برای حل مشکل داده‌های گم شده، پرت و نویزی به‌منظور بهبود عملکرد تعامل انسان و اطلاعات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Examining the fields of plagiarism in students and providing preventive solutions
بررسی زمینه‌های تقلب علمی در دانشجویان و ارائه راهکارهای بازدارنده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles