|
 |
تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی |
ص. ۳۲-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد خطیب ، محمود صفری  |
|
چکیده
(۱۱۵۵۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۳۳۱ دریافت)
|
 |
بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام |
ص. ۶۰-۳۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
عزیزالله میرزایی ، نجمه حیدری  |
|
چکیده
(۸۵۷۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۵۲۲ دریافت)
|
 |
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران |
ص. ۸۳-۶۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
یاسوئو ناکاتانی ، محمد مکی ، جاف بردلی  |
|
چکیده
(۸۱۳۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۴۰ دریافت)
|
 |
تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی |
ص. ۱۰۵-۸۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رضا پیش قدم ، راحله معتکف  |
|
چکیده
(۹۵۷۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۱۵ دریافت)
|
 |
تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی |
ص. ۱۳۸-۱۰۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی روحانی ، الهام امینی باغبادرانی  |
|
چکیده
(۱۰۵۰۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۴۲۰ دریافت)
|
 |
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی |
ص. ۱۶۶-۱۳۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ضیاء تاج الدین ، محمد حسین کشاورز ، امیر زندمقدم  |
|
چکیده
(۱۳۹۱۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۸۱۶ دریافت)
|