[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی
پرویز بیرجندی، جمیله راحمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی
شیوا کیوان پناه، پونه یموتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی
بهاره خزاعی نژاد، محمد رضا طالبی نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان
پرویز مفتون، کوروش عاکف
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر
مهناز سعیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی
حسین شکوهی، زهرا علیشاهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان
ضیاء تاج الدین، پرویز علوی نیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by