دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 17 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۹، شماره ۱۸ - ( ۷-۱۴۰۰ )
سخن سردبیر
ص. ۴-۱
زهرا گویا
چکیده
(۲۰۴۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۲۹ دریافت)
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی
۱
معصومه فرهوش
،
سارا ابراهیمی
،
عباس قلتاش
چکیده
(۴۱۱۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۲۹ دریافت)
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان (فبک)
۲
سحرناز برنگی
،
علی مرادخانی
،
یحیی قائدی
چکیده
(۴۳۹۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۵۲ دریافت)
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
۳
احمد ابراهیمی
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
علی ربانی خوراسگانی
چکیده
(۴۶۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۶۷ دریافت)
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران
۴
نفیسه بیگی
،
حمیدرضا رضازاده بهادران
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
کامبیز پوشنه
چکیده
(۵۵۲۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۷۳ دریافت)
سنتزپژوهی چالش های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19
۵
علی بیرمی پور
،
شیدا اچرش
چکیده
(۴۶۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۵۴ دریافت)
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران
۶
سهیلا غلام آزاد
،
زهرا گویا
،
علیرضا کیامنش
چکیده
(۵۱۶۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۰۳ دریافت)
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران)
۷
مژگان ماهرالنقش
،
علیرضا عصاره
،
غلامعلی احمدی
،
مهدی دوایی
چکیده
(۴۱۶۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۵ دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر
۸
اکرم ورمزیار
،
عفت عباسی
،
مسعود گرامی پور
چکیده
(۴۴۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۸۳ دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی
۹
فرزانه تکبیری
،
محبوبه خسروی
،
نعمت اله موسی پور
،
حسن ملکی
،
رضا افهمی
چکیده
(۴۲۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۷۵ دریافت)
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران
۱۰
الهام کاظمی
،
حسن ستاری ساربانقلی
،
رحمت محمدزاده
،
افرا غریب پور
چکیده
(۴۳۵۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۶۳ دریافت)
تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار
۱۱
مینا یزدانیان
،
محدثه جغتایی
چکیده
(۳۹۹۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۳۶ دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی
۱۲
اکبر سعیدنیا
،
فیروز محمودی
،
علی ایمان زاده
،
کیومرث تقی پور
چکیده
(۴۹۹۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۶۸ دریافت)
سخن سردبیر
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS