You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نظریه برخاسته از عمل نِل نادینگز و نظریه اخلاق مراقبت، بحران پژوهش‌های کیفی و رتبه‌بندی مجله‌های علمی در ایران
زهرا گویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی ریاضی دبستان مبتنی بر رویکرد شناختی
محبوبه زادشیر، علیرضا عصاره، سهیلا غلام آزاد، محمدرضا امام جمعه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML دانش‌های مورد نیاز آموزشگران ریاضی جهت آماده‌سازی معلمان ابتدایی آینده برای تدریس ریاضی
کبری بهاءلو هوره، زهرا گویا، محبوبه عارفی، کوروش فتحی واجارگاه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چیستی مبانی فلسفی تدریس در راهبردهای یاددهی-یادگیری
پروانه مهرجو، محمدرضا سرمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عناصر و مؤلفه ‫های الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمل در آموزش عالی (مطالعه موردی رشتۀ علوم تربیتی)
محسن تقی زاده، محمدرضا نیستانی، فریدون شریفیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی تجارب معلمان دوره‌ ابتدایی از آموزش مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا: مطالعه پدیدارشناسی
زهرا صادقی، مرضیه دهقانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سنتز پژوهشی آسیب‌های نظام آموزشی مدارس استعدادهای درخشان و ارائه الگوی شاخص‌های ارتقاء برنامه‌درسی: مطالعه کیفی
بهار رشیدی، احمد عابدی، قاسم نوروزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد تلفیق در برنامه های درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه سنتز پژوهی
طاهره احمدی، پروین احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی (زبان انگلیسی به منزله زبان بین المللی ) در فلسفه برنامه درسی رسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
پروانه آقاصفری، رمضان برخورداری، علیرضا محمود نیا، ناصرالدین علی تقویان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین چارچوب برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه صاحبنظران
مرضیه معتمدی محمدآبادی، احمدرضا نصر اصفهانی، بی بی عشرت زمانی، عباس اسدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML انعکاس مهارت های نرم در برنامه درسی رشته کامپیوتر شاخه کار و دانش (گرایش طراحی و توسعه صفحات وب)
سیروس اسدیان، سمیه زارعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی فرایند مقاومت معلمان دوره ابتدایی در برابر برنامه درسی رسمی
مظاهر برنا خواجه، فیروز محمودی، یوسف ادیب، حمدالله حبیبی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه
امیراسماعیل اسدی، علی حسینی خواه، فرنوش اعلامی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb