You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نظریه برخاسته از عمل
نِل نادینگز و نظریه اخلاق مراقبت، بحران پژوهشهای کیفی و رتبهبندی مجلههای علمی در ایران زهرا گویا
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی ریاضی دبستان مبتنی بر رویکرد شناختی محبوبه زادشیر، علیرضا عصاره، سهیلا غلام آزاد، محمدرضا امام جمعه
چکیده -
متن کامل (PDF)
دانشهای مورد نیاز آموزشگران ریاضی جهت آمادهسازی معلمان ابتدایی آینده برای تدریس ریاضی کبری بهاءلو هوره، زهرا گویا، محبوبه عارفی، کوروش فتحی واجارگاه
چکیده -
متن کامل (PDF)
چیستی مبانی فلسفی تدریس در راهبردهای یاددهی-یادگیری پروانه مهرجو، محمدرضا سرمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
عناصر و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمل در آموزش عالی (مطالعه موردی رشتۀ علوم تربیتی) محسن تقی زاده، محمدرضا نیستانی، فریدون شریفیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
واکاوی تجارب معلمان دوره ابتدایی از آموزش مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا: مطالعه پدیدارشناسی زهرا صادقی، مرضیه دهقانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
سنتز پژوهشی آسیبهای نظام آموزشی مدارس استعدادهای درخشان و ارائه الگوی شاخصهای ارتقاء برنامهدرسی: مطالعه کیفی بهار رشیدی، احمد عابدی، قاسم نوروزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
کاربرد تلفیق در برنامه های درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه سنتز پژوهی طاهره احمدی، پروین احمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی (زبان انگلیسی به منزله زبان بین المللی ) در فلسفه برنامه درسی رسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه پروانه آقاصفری، رمضان برخورداری، علیرضا محمود نیا، ناصرالدین علی تقویان
چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین چارچوب برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه صاحبنظران مرضیه معتمدی محمدآبادی، احمدرضا نصر اصفهانی، بی بی عشرت زمانی، عباس اسدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
انعکاس مهارت های نرم در برنامه درسی رشته کامپیوتر شاخه کار و دانش (گرایش طراحی و توسعه صفحات وب) سیروس اسدیان، سمیه زارعی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی فرایند مقاومت معلمان دوره ابتدایی در برابر برنامه درسی رسمی مظاهر برنا خواجه، فیروز محمودی، یوسف ادیب، حمدالله حبیبی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه امیراسماعیل اسدی، علی حسینی خواه، فرنوش اعلامی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue