Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 3 (2014-9)
Developing a model to enhance elementary teachers’ ability to foster functional thinking and algebraic reasoning in elementary students
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the process of problem posing
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modelling and application: A research domain in mathematics education
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Historical Study of High School Mathematics Textbooks since the Establishment of the Formal Education System in Iran
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The trace of realistic mathematics education in the school mathematics in Iran
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The characteristics of mathematical word problems at the middle school and suggested strategies to facilitae their solution process
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
What ain’t mathematics education?!
آموزش ریاضی چه نیست؟!
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles