نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
شنبه 5 آبان 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 14، شماره 48 - ( بهار و تابستان 1403 )
مروری بر پژوهشهای تاریخی برنامهدرسی: مرور سیستماتیک
وحید احمدی
*
،
راضیه حاجیان
،
سعیده صالحی
چکیده
(2408 مشاهده)
ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی
محدثه سادات بنوفاطمه
،
مرجان کیان
*
،
یوسف مهدوی نسب
،
علی حسینی خواه
چکیده
(1727 مشاهده)
بررسی رابطۀ نگرش تحصیلی و انگیزش تدریس اثربخش علومتجربی با نقش واسطهای طراحی الگوی پروژه علمی در بین دانشجومعلمان دوره کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
نوشین گشمردی
*
،
علی رضا بادله
چکیده
(2011 مشاهده)
واکاوی الزامات و پیش بایسته های تأثیرگذار بردوره های آموزش و بهسازی معلمان زبان انگلیسی:مطالعه کیفی
تکتم پرهیزکارخدیو
*
،
فرهاد فهندژ
،
شهرام افراز
چکیده
(676 مشاهده)
بررسی رابطه تدریس کوانتومی و سازندهگرایی با تصمیم گیری برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی
محجوبه امدادی
،
میمنت عابدینی بلترک
*
،
مصطفی عزیزی شمامی
چکیده
(1217 مشاهده)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توالی تحول نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی ایرانی
حمید خانی پور
*
،
میترا حکیم شوشتری
،
مهشید عبادوز
،
مژگان عطار
چکیده
(229 مشاهده)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS