نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۱۴، شماره ۴۸ - ( بهار و تابستان ۱۴۰۳ )
تدوین مدل روابط ساختاری نقش واسطهای خودآگاهی هیجانی و مسئولیتپذیری در ارتباط بین حس انسجام و خود دلسوزی با بهزیستی تحصیلی
فاطمه محمدی یوزباش کندی
*
چکیده
(۱۹۱۴ مشاهده)
واکاوی الزامات و پیش بایسته های تأثیرگذار بردوره های آموزش و بهسازی معلمان زبان انگلیسی:مطالعه کیفی
تکتم پرهیزکارخدیو
*
،
فرهاد فهندژ
،
شهرام افراز
چکیده
(۲۴۶۷ مشاهده)
بررسی رابطه تدریس کوانتومی و سازندهگرایی با تصمیم گیری برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی
محجوبه امدادی
،
میمنت عابدینی بلترک
*
،
مصطفی عزیزی شمامی
چکیده
(۲۹۶۲ مشاهده)
واکاوی مؤلفه های تفکر مراقبتی لیپمن در مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی
فهیمه مسلمی
*
،
جابر افتخاری
،
رضاعلی نوروزی
چکیده
(۱۳۷۵ مشاهده)
تبیین مدل تابآوری بر مبنای چشمانداز زمان آینده و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی انعطافپذیری شناختی در والدین کودکان کمتوان ذهنی
محدثه بیابانی
*
،
زهره عباسی
چکیده
(۱۳۵۷ مشاهده)
اثربخشی توانبخشی شناختی به روش گیمیفیکیشن در توجه پایدار دانش آموزان پایه اول ابتدایی
صدیقه صفدری
*
،
فریده حمیدی
چکیده
(۱۳۱۸ مشاهده)
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد آکسلاین بر سلامت روان و بهزیستی عاطفی دانش آموزان با نیازهای ویژه بر اساس روش ABC
اکرم حافظی
*
چکیده
(۱۴۵۴ مشاهده)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توالی تحول نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی ایرانی
ص. ۱۵-۱
حمید خانی پور
*
،
میترا حکیم شوشتری
،
مهشید عبادوز
،
مژگان عطار
چکیده
(۲۰۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۷ دریافت)
کارکرد هوش مصنوعی در کیفیت بخشی تدریس در آموزش ریاضی به دانش آموزان
ص. ۴۱-۱۶
فرشیده فتحی هفشجانی
*
،
آیت سعادت طلب
چکیده
(۱۹۶۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۳۳ دریافت)
بررسی رابطۀ نگرش تحصیلی و انگیزش تدریس اثربخش علومتجربی با نقش واسطهای طراحی الگوی پروژه علمی در بین دانشجومعلمان دوره کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
ص. ۷۵-۴۲
نوشین گشمردی
*
،
علی رضا بادله
چکیده
(۴۲۲۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۷۷ دریافت)
ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی
ص. ۱۱۶-۷۶
محدثه سادات بنوفاطمه
،
مرجان کیان
*
،
یوسف مهدوی نسب
،
علی حسینی خواه
چکیده
(۳۸۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۶ دریافت)
مروری بر پژوهشهای تاریخی برنامهدرسی: مرور سیستماتیک
ص. ۱۳۸-۱۱۷
وحید احمدی
*
،
راضیه حاجیان
،
سعیده صالحی
چکیده
(۴۳۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۹ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS