[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم
هدی دیوسر، منوچهر جعفری گهر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان
سعید نورزاده، جلیل فتحی، مجید سلطانی مقدم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم
سمیه صادقی، پرویز مفتون، مسعود یزدانی مقدم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی
مودت سعیدی، عصمت بابایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی
لیلا حسن زاده، سعیده آهنگری، نسرین حدیدی تمجید
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اجتماعی سازی زبانی: باز‌خوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی
مرجان وثوقی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by