You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی
زهرا سادات مهماندوست قمصری، کوروش فتحی واجارگاه، اباصلت خراسانی، سعید صفایی موحد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری
مریم پاکزاد، علی اکبر خسروی بابادی، کامبیز پوشنه، علیرضا عصاره، حمیدرضا رضازاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسه‌ای ایران: بررسی کتاب های درسی
ابوالفضل رفیع پور، مریم رحمانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا
سعید صفایی موحد، سهراب محمدی پویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان
نسرین مهدوی، زهرا نیکنام، محمد عطاران، نعمت اله موسی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل‌های هندسی در دوره پیش‌دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران
نسیم ایمانی، مریم محسن پور، سهیلا غلام آزاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی
لیلا سلیمی، رفیق حسنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان
مریم سادات قریشی خوراسگانی، پروین احمدی، پروین صمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد )
یعقوب رییسی آهوان، علی اکبر شیخی فینی، حسین زینلی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی
آیلار میزانی، علی حسینی خواه، مرجان کیان، روح الله خدابنده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی
مینا خداپناه، مهدی دوایی، نعمت اله موسی پور، غلامعلی احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر
نوشین فرامرزپور، محمدرضا فدایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb