You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی زهرا سادات مهماندوست قمصری، کوروش فتحی واجارگاه، اباصلت خراسانی، سعید صفایی موحد
چکیده -
متن کامل (PDF)
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری مریم پاکزاد، علی اکبر خسروی بابادی، کامبیز پوشنه، علیرضا عصاره، حمیدرضا رضازاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی ابوالفضل رفیع پور، مریم رحمانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا سعید صفایی موحد، سهراب محمدی پویا
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان نسرین مهدوی، زهرا نیکنام، محمد عطاران، نعمت اله موسی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکلهای هندسی در دوره پیشدبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران نسیم ایمانی، مریم محسن پور، سهیلا غلام آزاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی لیلا سلیمی، رفیق حسنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان مریم سادات قریشی خوراسگانی، پروین احمدی، پروین صمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) یعقوب رییسی آهوان، علی اکبر شیخی فینی، حسین زینلی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی آیلار میزانی، علی حسینی خواه، مرجان کیان، روح الله خدابنده
چکیده -
متن کامل (PDF)
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی مینا خداپناه، مهدی دوایی، نعمت اله موسی پور، غلامعلی احمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر نوشین فرامرزپور، محمدرضا فدایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue