Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 4 (2015-3)
Explaining the disciplinary capabilities of curriculum and determining its position in the classification of academic disciplines
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of teachers' experiences in teaching art in elementary schools: a qualitative study
واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of 6th Grade Mathematics Textbook based on Plsek’s Creativity Model
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
In search of a curriculum planning model for the development of family's cultural capital and academic success of children
در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the Quality of Interdisciplinary Curricula of Humanities In Iranian Higher Education
ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of students' self-determination in virtual College of Mehr-e-Alborz with regard to principles of Heutagogy
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing and Developing a Test for Cognitive Competencies of the Iranian Students’ Mathematics Literacy based on PISA Studies
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles