 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (39880 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (27603 مشاهده) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20036 مشاهده) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (18952 مشاهده) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17868 مشاهده) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (17821 مشاهده) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16827 مشاهده) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (16733 مشاهده) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16611 مشاهده) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16395 مشاهده) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16189 مشاهده) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16072 مشاهده) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15849 مشاهده) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (15215 مشاهده) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14727 مشاهده) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (14664 مشاهده) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14640 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14589 مشاهده) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14304 مشاهده) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14104 مشاهده) |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13943 مشاهده) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13941 مشاهده) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13898 مشاهده) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13853 مشاهده) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13751 مشاهده) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (13491 مشاهده) |
 |
در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (13099 مشاهده) |
 |
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (12986 مشاهده) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (12610 مشاهده) |
 |
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران (12500 مشاهده) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (12256 مشاهده) |
 |
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران (12130 مشاهده) |
 |
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی (12066 مشاهده) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (11976 مشاهده) |
 |
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان (11784 مشاهده) |
 |
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی) (11754 مشاهده) |
 |
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) (11162 مشاهده) |
 |
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه (11161 مشاهده) |
 |
میزان انطباق برنامۀ درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان (11033 مشاهده) |
 |
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا (11013 مشاهده) |
 |
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟ (11006 مشاهده) |
 |
مقایسۀ اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازندهگرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیطهای یادگیری مسئلهمحور در آموزش ضمن خدمت معلمان (10860 مشاهده) |
 |
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران (10668 مشاهده) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (10393 مشاهده) |
 |
روایت نگاری ابزار تامل و بالندگی حرفه ای « مطالعه ای کیفی در زمینه تجربه روایت نگاری دانشجو معلمان در درس کارورزی» (10382 مشاهده) |
 |
نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای (10362 مشاهده) |
 |
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ (10324 مشاهده) |
 |
جستجوی مبانی نظریه برنامهدرسی عمل رایزنانه شواب در اندیشههای ارسطو، دیویی و هابرماس (10321 مشاهده) |
 |
تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی (10295 مشاهده) |
 |
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران (10293 مشاهده) |
 |
جمع کل آمار: 1661793 |