Journal archive for Google Scholar Robot!

Theory & Practice in Curriculum Journal

دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی



Volume 6, Number 11 (2018-9)


Curriculum Design in the flipped classroom: the research synthesis Methods
الگوی برنامه ریزی درسی درکلاس معکوس: سنتزپژوهی روش‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Investigation in Mathematical Performance of Students Who Do Grade-skipping.
واکاوی عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان جهشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Multicultural education in Farsi textbooks (Reading) Iran Elementary Education
آموزش چندفرهنگی در کتاب های درسی فارسی( خوانداری ) دوره آموزش ابتدایی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Conceptualizing curriculum counseling as a new domain in the field of curriculum studies
مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Synthesis Studies in Iran and world comparative studies of teacher training
سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Position of Artistic Education Aspects, Content Structure and Three-Dimensional Model of Curriculum in the Art and Culture Books of the Junior High School
جایگاه محورهای تربیت هنری، ساختار محتوایی و الگوی سه وجهی برنامه درسی در کتاب های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Experiences of elementary male students from descriptive evaluation
تجارب دانش آموزان پسر ابتدایی از اجرای ارزشیابی توصیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles