Journal archive for Google Scholar Robot!

Theory & Practice in Curriculum Journal

دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی



Volume 3, Number 5 (2015-6)


The Nature of Science: Case Study of University of Tehran Undergraduate Students’ Attitude
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of Multicultural Education component In Textbooks
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Measuring Electronic Learning Readiness of Art Students
بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Study of correspondence between Intended and Implemented Curricula of pre- primary school
میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Influencing factors on integrating professional learning of secondary mathematics teachers with the analysis, interpretation and decision-making of their teaching
بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Investigation into the Outcomes of Implicit Curriculum in Higher Education
بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The challenge of Nomads’ Migration and Nomads’ schools
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles