Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 9 (2017-9)
The Goals of the Curriculum Orientation and Mobility in Iran and America (Especially the Visually Impaired Students)
هدفهای برنامهدرسی جهتیابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کمبینایان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The potential of teaching modelling problems in the national curriculum for changing students’ attitude towards mathematics
ظرفیت آموزش مسائل مدلسازی برای تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determination of Innovation Indicators in Teaching-learning Activities of Curricula based on Constructivism and their Application
تبیین شاخصهای نوآوری در فعالیتهای یاددهی و یادگیری رشتههای هنری مبتنی بر آموزههای سازندهگرایی و میزان کاربست آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanation of Entrepreneurship Curriculum Components in General Education( Synthesis Inquiry)
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Narrative Inquiry Curriculum & Professional Development of Student-Teachers in Farhangian University: Design Curriculum Model
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Analysis Experiences Curriculum Internship: The Conceptual Model
واکاوی تجربه های زیسته کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: الگوی مفهومی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Conceptualizing Powerful Knowledge according to Michael Young’s Knowladge-baced Curriculum Theory
مفهومپردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامهدرسی دانشبنیان مایکل یانگ
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles