Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 12 (2019-3)
A study of viewpoints of English language instructors to motivate Lerner to learning English through curricular; representation of a Model
مطالعه دیدگاه مدرسان در خصوص تقویت انگیزش یادگیری زبان از طریق برنامه درسی زبان انگلیسی عمومی؛ ارائه یک مدل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study Sexual education at primary school curriculum on the opinion of the teachers and providing optimal solutions
بررسی برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه معلمان و ارائه راهکارهای مطلوب از دیدگاه متخصصان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Examining the Effect of Demographical Variables on Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs in Farhangian University
بررسی تاثیر متغیرهای زمینه ای بر باورهای معرفت شناسی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identification and validation characteristics of effective teacher primary Period
شناسایی و اعتبار سنجی ویژگیهای معلم اثربخش دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Bicultural Art Experience in Intercultural Education (Case study: 9 Years Old Brazilian Children)
نقش تجربه هنر دوفرهنگی در آموزش میانفرهنگی(نمونه موردی: کودکان 9 ساله برزیلی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining Practical Knowledge (Skills and Activities) of Teacher Educator based on Competencie’s Reflective Practice
تبیین دانش عملی (مهارتها و فعالیتها) آموزشگر تربیت معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Transdisciplinary Commitments in University Curriculum
تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles