Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 15 (2020-3)
Experience and the meaning of a good life in an informal curriculum (Case: Instagram)
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining Curriculum Components for the Empowerment of Mentally Retarded Children (Synthesis Inquiry)
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Underground curriculum in the field of ethnicity in Iranian educational system
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Title Design, implementation and evaluation of e-learning based on Paradigm 3 and Paradigm 4 of Kashman's theory and their comparison (in terms of academic achievement, motivation and satisfaction of medical education students).
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Promotion of West-Azarbaijan technical-professional schools as entrepreneurial organizations based on paradigmatic model derived from grounded theory
ارتقای عملکرد هنرستانهای فنیوحرفهای استان آذربایجان غربی به مثابه سازمانهای کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از دادهها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Challenges of Implementing Descriptive Evaluation for Mathematics at the Elementary School from Teachers’ Perspective
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Method of Introducing Algebra In The Mathematics Textbooks In Different Historical Periods In Iran And Its Relation To The Organization Of Algebra In Seventh-grade Mathematics Textbook By The Mathematics Teachers
نحوه معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایه هفتم توسط معلمان ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Title: Deliberating on the Reference Characteristics of Language Arts Curriculum in the First-cycle of Primary School
کندوکاو در حوزه ویژگی های برنامه درسی مرجع زبان آموزی دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Curriculum Theorizing: "Understanding Explanation" of Educational Experiences
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Supervisors Life Experience of the New Program of Internship on the Teacher Education in Iran
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles