Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 18 (2021-10)
Designing a STEM project-based curriculum in primary school
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of using educational podcasts on academic achievement, learning motivation and creative learning of students in the fifth-grade elementary social studies course of Sabzevar
تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing the quality of teaching the course “architectural design and urban” in the field of civil engineering
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a personalized curriculum based on conceptual art in elementary school
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Seventh Grade Mathematics Curriculum Evaluation: A Mixed research in Girls' Schools of Islamshahr
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The design and validity of the curriculum with an emphasis on the University of Entrepreneur (Case Study of universities in Tehran)
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Reflection on the Components of School Mathematics Curriculum in Iran
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Synthesis of the challenges of transfer from face-to-face education to virtual education in higher education with regard to the pandemic of Covid-19
سنتزپژوهی چالش های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Descriptive evaluation disadvantages of elementary school from the perspective of Iranian curriculum planners
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prerequisites of dialogical teaching-learning strategy, proportionate to generational characteristics of today's undergraduate students
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
analysis of musical inquiry curriculum in the philosophy for children program (p4c)
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان (فبک)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing and validation the Pattern for Self-Learning Package Specific to Multigrade Classes in second primary school
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
It Is a Great Work, Attar's Manner
سخن سردبیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles